DGTV mit Kodi?

• Masturboin yleensä vähintään kerran päivässä. Keskimääräinen nublohieronta alkaa yleensä heti, kun Hubbyn kuorma-auto ajaa ulos ajotieltä aamulla, ja kestää yleensä kymmenestä kolmenkymmeneen minuuttiin. Mutta kun minulla on aikaa ja Hubby ei ole kotona, rakastan sitä, mitä kutsun Naked Play Day -päiväksi. Nämä masturbointitapahtumat voivat olla yksityiskohtaisia. Aloitan usein valmistelemalla itseni kuumaan treffiin: käyn vaahtokylvyssä, ajelen kainaloani, jalkojani ja pillua, korjaan hiukseni ja meikkiä ennen kuin murran lelut. Saatan jopa juoda hieman humalassa ja flirtata törkeästi vieraiden miesten kanssa verkossa, kun istun alasti, koskettaen ja kiusaten itseäni. Minulla on joskus teemapäiviä, ja toisinaan järjestän tuhma valokuvauksen https://smutsigaliam.com/ .

Joskus tavoitteeni on nähdä, kuinka monta kertaa voin cumilla X-tuntimäärässä. Toisinaan on vain hauskaa ja nautintoa itselleni. Useimmiten tavoitteeni on yrittää ruiskuttaa. En ruiskuta joka kerta kun cum, ja se on haaste tehdä yksin itsetyydytys. (Kyse on minulle tarkoitetusta g-kohdasta.) Mutta kun reunaan ja kiusaan ja kiellän, se tekee minusta todella kovan, ja minua palkitaan joskus vapisevalla suihkeella tai vertaansa vailla olevalla ekstaasilla.

Äskettäin Hubby oli poissa kaupungin metsästyksestä, joten suunnittelin Naked Play Day. Heräsin kiimaisena ja nälkäisenä sinä aamuna, joten päätin tehdä monia tehtäviä ja reunoja samalla kun tein ruokaa. Otin pois t-paitani ja pikkuhousut ja liu'utin suuren lelurasiani sängyn alle. Tartuin voiteluaineeseen ja *********** edensin pienen värisevän puskutulpan ja vaihdoin sen paristot. Sitten liikkuin täyspitkän kaapin peilin edessä ja ihailin alastonta vartaloani samalla kun löin paksun pyöreän perseeni muutaman kerran. Näytän 43-vuotiaana vielä pirun hyvältä. Olen nyt hieman paksu, mutta silti luja ja notkea. Olen pitkä, povekas, pehmeä sileä iho ja ikuisesti märkä pillu. Elämä on hyvää.

Hieroin rintojani ja väänsin ja kiristin nänniäni, sitten hieroin kevyesti pillua. Vaellin jalkani noin rintatasolle ja lepäsin seinälle, jotta voisin paremmin nähdä neiti Pussin ja päästä siihen. Panoin sormeni sisään ja ulos märästä emättimestäni hetkeksi levittäen kosteuteni huulilleni ja klitsiin, kunnes ne kimaltelivat. Imein päällystetyt sormeni nauttien mehukkaan ytimen kevyestä, hieman suolaisesta mausta: Rakastan pilluni makua. Seisoin taas, otin takapuolen tulpan ja voitelin sen AstroGlide-laitteella, osoitin perseeni peiliä kohti ja vedin varovasti yhden posken takaisin paljastaakseni peräaukkoni. Katsoin käänteistä heijastustani levittyneiden jalkojeni väliltä, kun löysin liukasta pistoketta sisään ja ulos pienestä ruusunupusta. Lisäsin lisää voiteluainetta ja toistan tämän prosessin, kunnes reikäni tuntui kaikki seksikkäältä ja liukkaalta. Kytkin tunnelman päälle ja annoin kusipääni imeä pistokkeen paikalleen.

Suunnitelmani oli käyttää värisevää pistoketta takapuolessani nopeaa juoksua varten McDonald'sin läpi läpi ja palata sitten takaisin kotiin aloittamaan Naked Play Dayni vakavasti. Olin vain niin kiimainen ja tunsin itseni seksikkäältä ja hieman lörpöttelevältä, että päätin olla ylimääräinen tuhma ja mennä röyhkeäksi tiukan vintage-t-paidan alle ruokajuttuani varten: jotain, mitä teen harvoin julkisesti, koska tissit ovat valtavat ja minun nännit ovat erittäin näkyviä. Menen kommandona, heitin joitain vanhoja joogahousuja: tarttumalla niihin, jotta kamelini varpaalle saataisiin kiila. Seuraavaksi vedin pitkät kastanjanruskeat hiukseni poninhäneen ja pujotin ne Bama-pallokorkin läpi. Huulikiilto ja lenkkarit täydensivät Milfy / hyväpalkkaisen perävaunun puiston roskakoriin. Tiesin, ettei kukaan tule tapaamaan minua, mutta oli jännittävää olla niin röyhkeä.

Menin vanhalla kuorma-autolleni Egg McMuffinille. Aloin hioa persettäni edestakaisin istuimella musiikin lyöntiä varten, kun takapistokkeeni surisi. Hieroin ajoittain klitoriani ohuiden housujen läpi ja löysin nälkäiset pillun lihakseni. Housujen haara kastui. Lauloin AC / DC: n "Touch Too Much" -elokuvan mukana, kun paksu, valkoinen höyry alkoi vuotaa hupun etupuolelta. Katselin nopeasti mittareita ja huomasin, että temp-neulani oli aina oikealle Hotin ohi. Voi fuckkkk. Vedin ja laskeuduin pysähtymään päätieltä https://thefreeadultcam.com .

Kuulin, että kuorma-autoni pissasi jotain moottorin alla ja höyryä jatkui ulos konepellin alta. Tämä ei ollut hyvä. Hubby oli yli tunnin matkan päässä eikä voinut nopeasti ratsastaa pelastukselleni. Joten aloin miettiä, kenelle voisin soittaa tulla hakemaan minut, varsinkin kun otan huomioon nykyisen tuhmuuteni, kun kuulin kurkun ison lohkon moottorin nousevan nopeasti takanani. Vihreä 1970 Mach 1, mustat kilparaidat suunnattu alaspäin ja lukitsin silmät kuljettajan kanssa, kun hän ohitti minut. Hän näytti kaverilta, joka oli käynyt lukiossa kanssani. Hän lopulta pysähtyi, sitten perääntyi tiellä, pysäköi minut eteen ja kiipesi autostaan.

• Vllt wäre das mit @easy4me umsetzbar, ich bekomme auch das dgtv Fernsehen, allerdings erst in 2Jahren und hab "telerising" für die Implementation in den Raum geworfen da DGTV das Zattoo Netzwerk nutzt.

• Um DGTV integrieren zu können, benötige ich einige Informationen zur API (bin kein Kunde bei DG) - diese kann man relativ einfach im Browser beim Login bzw. beim Starten des Streams mithilfe der Entwicklertools einsehen.

Zu Telerising: Das Skript stellt eine M3U-Playlist bereit, um die Wiedergabe der Streams in Kodi zu ermöglichen. Dafür gibt es u.a. auch ein Kodi-Addon.

Edit: Könnte schwieriger werden als gedacht, da man für die Nutzung im Browser ein Plugin bzw. einen zusätzlichen Player benötigt. Genau der gleiche Schrott wie auch bei Sky.

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!